rodzaj publikacji: raport z badań, powstały w ramach badania Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów szkół podstawowych w klasach I-III | obszar: 2. Psychologiczne i pedagogiczne podstawy osiągnięć szkolnych
wydany: 2012 (czerwiec) | | zobacz plik:
autorzy: Agnieszka Białek, Aleksandra Gajdała, Anna Kajtowska-Ślęzak, Krzysztof Konarzewski, Katarzyna Pająk, Agnieszka Rybińska
jednostka: IBE
Raport z badania jakościowego, przeprowadzonego w celu zebrania informacji dotyczących wdrażania projektu systemowego Indywidualizacja nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych. Plan badania zakładał koncentrację uwagi na szkole uczestniczącej w projekcie i przewidywał rekonstrukcję procesu realizacji projektu, w tym identyfikację napotykanych trudności.
Sformułowane w raporcie rekomendacje dotyczą kwestii związanych z wdrażaniem projektu.
Badania dotyczące realizacji projektu Indywidualizacja będą kontynuowane w 2013 r.
Raport przyczyniający się do realizacji kamienia milowego projektu: Upublicznienie w raporcie wyników badania dotyczącego psychologicznych i pedagogicznych aspektów indywidualizacji kształcenia